Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enParsons, Seth A.; La Croix, Leslie
TitelA Vision within a Classroom of Her Own: The Case of Ann
QuelleIn: Teacher Educators' Journal, 20 (2013), S.57-73 (17 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterTeaching Experience; Educational Practices; Classroom Techniques; Case Studies; Phenomenology; Behavioral Objectives; Transformative Learning; Barriers; Longitudinal Studies; Career Development; Strategic Planning
AbstractResearchers have suggested that effective teachers have a vision for their instruction. This article describes the professional journey of one teacher from her initial teacher preparation coursework through her first year of teaching. This research documented the role visioning played in enhancing this teacher's instruction across time. (As Provided).
AnmerkungenAssociation of Teacher Educators in Virginia. Shenandoah University, Winchester, VA 22601. e-mail: ehthomps@ehc.edu; Web site: http://ateva.org/?page_id=450
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: