Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWeinstock, Henry R.; und weitere
TitelComparing Secondary Teachers on Logical Consistency in Educational Philosophy and Flexibility in Teaching
Quelle(1974)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassrooms; Educational Philosophy; Educational Research; Flexible Facilities; Logic; Secondary School Teachers; Teacher Behavior; Teacher Characteristics
AbstractThis study of secondary inservice teachers was designed to measure the possible relationship between the consistency with which they logically relate philosophical views (theory) to educational ideas (practice) and their teaching flexibility (as demonstrated in actual teaching practice). (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: