Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWiegerink, Ronald
TitelA Reaction to "How to Influence Teacher-Training Programs"
Quelle(1974)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccountability; Administrator Role; Attitudes; Exceptional Child Education; Handicapped Children; Parent Role; Program Development; Special Education Teachers; Teacher Education; Teacher Educators
AbstractThe widespread attitude held by school personnel of knowing needs of handicapped students better than the students or their parents is related to issues raised by R. Reger about consumer participation in the design of special teacher training programs, and offered is an alternative to the advisory committee concept. (MC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: