Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inUmphrey, Jan
TitelEmpowering Leaders & Learners
QuelleIn: Principal Leadership, 13 (2013) 5, S.18-22 (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1529-8957
SchlagwörterStellungnahme; Principals; Social Support Groups; Community Resources; Student Motivation; School Community Relationship; STEM Education; Teacher Student Relationship; School Administration; Partnerships in Education; Student Empowerment; Teacher Empowerment; Washington
AbstractTrevor Greene, the 2013 MetLife/NASSP National High School Principal of the Year, empowers staff members and students to be the best teachers and learners they can be and provides the community resources to support them. In this article, Greene, principal of Toppenish High School in Washington, shares his biggest motivator as a school leader and how he motivates his students and staff members to fully commit to excellence. He also talks about how he connects the school with community members to create a cohesive support system for students. (ERIC).
AnmerkungenNational Association of Secondary School Principals. 1904 Association Drive, Reston, VA 20191-1537. Tel: 800-253-7746; Tel: 703-860-0200; Fax: 703-620-6534; Web site: http://www.principals.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Principal Leadership" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: