Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFitzhugh, Zoe-Anne
TitelA Case Analysis of Process Level in Classroom Teaching
Quelle(1974)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdults; Anxiety; Educational Strategies; Group Dynamics; Individual Characteristics; Inplant Programs; Inservice Education; Interaction Process Analysis; Staff Orientation; Student Motivation; Teaching Methods
AbstractAn instructor cannot expect thirty learners to participate immediately in "meaningful dialogue" without opportunities to lessen their anxiety by testing group norms, sharing expectations, and developing a sense of membership. The article offers an alternative to the aristocratic learning experience in the context of a hospital inservice job orientation program. (Author/AJ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: