Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inParr, J. Gordon
TitelA Little Less of the "Who Pays?"...A Little More of the "What For?"
Quelle(1973)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Economics; Educational Finance; Federal Aid; Financial Policy; Government Role; Higher Education; Student Costs; Student Loan Programs; Canada
AbstractAssuming that the student is central to the university, postsecondary funding should be through student fees with substantial student aid that will: (1) promote equal accessibility to all forms of postsecondary education: (2) effects a separation between government and the institution; and (3) gives the appearance of greater independence to the student. (Author/PG)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: