Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSoh, K. C.
TitelDynamic Structure and Science Bias
Quelle(1973)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Research; Individual Characteristics; Motivation; Psychological Studies; Science Education; Scientists; Secondary School Students; Student Characteristics; United Kingdom (England)
AbstractStudied scientists' and nonscientists' motivational conditions by administrating the School Motivation Analysis Test to secondary students who were classified as scientists and nonscientists according to an occupational scale. Concluded that differences can be explained in terms of dynamic traits and that science bias was instrumental in securing ergic gratifications. (CC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: