Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enOberlin, Lynn; Sanders, Lowell B.
TitelA Comparison of the Science Content Knowledge of Graduates from Florida's New Elementary Program and Graduates Who Had Their Science Education in a Traditional Course
Quelle(1973)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Course Content; Educational Programs; Elementary School Teachers; General Science; Individualized Instruction; Program Descriptions; Science Education; Teacher Education; Test Results
AbstractDiscusses the conduct of a new individualized elementary teacher education program at the University of Florida. Comparison of science content achievement between the new and traditional student groups shows the absence of significant differences. However, about 11 percent of college students scored lower than the top 10 percent of sixth graders. (CC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: