Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAllen, Leslie R.
TitelAn Evaluation of Children's Performance on Certain Cognitive, Affective, and Motivational Aspects of the Systems and Subsystems Unit of the Science Curriculum Improvement Study Elementary Science Program
Quelle(1973)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-4308
SchlagwörterAcademic Achievement; Behavioral Objectives; Curriculum Evaluation; Educational Research; Elementary School Science; Intellectual Development; Science Education; Scientific Literacy
AbstractThe third-year evaluation results of an investigation extending through grade six. Studied performance of the same population, appearing in two previous evaluations, with sex, socioeconomic status, and maturity taken into account. Indicated third grade Science Curriculum Improvement Study (SCIS) children were superior to non-SCIS controls in both cognitive and motivational behaviors. (CC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: