Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Cortis, Gerald A. |
---|---|
Titel | A Longitudinal Study of College Assessments |
Quelle | (1972)Infoseite zur Zeitschrift |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Attitudes; Longitudinal Studies; Occupational Aspiration; Schools of Education; Student Teachers; Surveys; Teacher Education; Teacher Employment; Teaching Skills; United Kingdom (Great Britain) Attitude; Einstellung; Verhalten; Longitudinal study; Longitudinal method; Longitudinal methods; Längsschnittuntersuchung; Berufsneigung; Berufsziel; Erziehungswissenschaftliche Fakultät; Lehramtsstudent; Lehramtsstudentin; Referendar; Referendarin; Survey; Umfrage; Befragung; Lehrerausbildung; Lehrerbildung; Lehrbefähigung; Lehrkompetenz; Unterrichtsbefähigung |
Abstract | Survey of Great Britian's Colleges of Education shows statistical relationship between teacher candidates' assessment of future jobs and actual teaching performance. (DS) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |