Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnderson, William F.; Stern, David
TitelThe Relative Effects of the Frostig Program, Corrective Reading Instruction, and Attention upon the Reading Skills of Corrective Readers with Visual Perceptual Dificiencies
Quelle(1972)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Research; Reading Improvement; Reading Programs; Remedial Programs; Remedial Reading; Visual Perception
AbstractHow effective are the Frostig training program and corrective reading instruction for improving the reading and visual-motor skills of pupils who possess deficiencies in both areas? Results of this study show little support for use of the Frostig program or corrective reading as treatments to improve the reading skills of children considered to possess a visual-motor problem. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: