Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRudman, Masha
TitelA Performance-Based Teacher Education Curriculum in the Language Arts
Quelle(1972)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCurriculum Design; Educational Programs; Language Arts; Methods Courses; Nontraditional Education; Performance Criteria; Teacher Education; Teacher Education Curriculum; Teaching Models
AbstractUnder a feasibility grant awarded by the U.S. Department of Health, Education and Welfare for a Model Elementary Teacher Education Program (METEP), the University of Massachusetts' School of Education set up a language arts education program based on performance criteria, in that it is the performance of the student that is crucial, not the method of instruction by which the student learns to accomplish the performance. (Author/RY)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: