Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGlasser, William
TitelReaching the Unmotivated
Quelle(1971)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterFailure; Learning; Motivation; Motivation Techniques; Secondary School Science; Student Characteristics; Student Motivation; Success; Underachievement
AbstractAuthor of Schools Without Failure" provides explanations for some of the possible reasons why some children are unmotivated and fail. Provides a philosophy of how to teach the unmotivated. Suggests need to get the students involved, to teach relevant material, to get students to think, and to avoid measuring students against each other. (DS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: