Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAyers, Jerry B.
TitelEvaluation of the Use of Science: A Process Approach with Pre-School Age Children
Quelle(1969)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Comparative Analysis; Curriculum; Discovery Processes; Elementary School Science; Evaluation; Preschool Children
AbstractPresents the procedures, results, and conclusions of a study designed to evaluate the effectiveness of the use of Science: A Process Approach with pre-school age children. Subjects were 145 children whose ages ranged from 3 to 5 years. The analyses included an evaluation of pupil achievement, and a rational examination, by the teachers, of the materials and their use with pre-school children. Bibliography. (LC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: