Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBell, Camille G.
TitelCan the Art of Teaching Be Structured?
Quelle(1970)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBibliographies; Home Economics Teachers; Microteaching; Statistical Analysis; Tables (Data); Teacher Education; Teaching Methods
AbstractWhen compared with traditional forms of teacher preparation, the structuring of teaching into microteaching techniques resulted in more effective teaching by a group of home economics student teachers in this study. Such structuring appeared successful regardless of certain demographic variables among the student teachers. (Editor/BC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: