Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTravers, Kenneth J.
TitelComputation: Low Achievers' Stumbling Block or Stepping Stone?
Quelle(1969)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterArithmetic; Educational Media; Grade 7; Grade 8; Instruction; Low Achievement; Mathematics Education; Secondary School Mathematics; Teaching Methods
AbstractPresents techniques for involving low achievers with essential mathematics requiring more than computational facility. Demonstrated is the need for students to be able to relate to the subject matter of mathematics - its structure and pattern, and its power - and only then be concerned with the precision, the computational skills, and the rules which are required. (RP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: