Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEditorial Projects in Education (EPE)
TitelEffective Instruction. Education Week. Spotlight
Quelle(2023), (17 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterInstructional Effectiveness; Student Diversity; Student Needs; Tutoring; Curriculum; Teaching Methods; Faculty Development; Educational Practices; Feedback (Response); Learner Engagement; Listening Skills; Educational Change; Student Projects
AbstractEffective instruction creates engaging and differentiated learning experiences that cater to the diverse needs of students. This Spotlight will help you identify how connecting tutoring to curriculum can improve instruction; review new research on how to give effective feedback to students; assess ways to get students engaged; uncover quick methods for teachers to encourage students to listen to one another; and more. Articles in this Spotlight include: (1) Why Connecting Tutoring To Curriculum Could Make It More Effective (Sarah Schwartz); (2) Teachers Are Frustrated by Schools' Scattershot Approach to Instruction (Sarah Schwartz); (3) Here's How to Give Feedback That Students Will Actually Use (Sarah D. Sparks); (4) 3 Ways to Get Students Engaged in Their Learning (Williamena Kwapo); (5) Quick Ways Teachers Can Encourage Students to Listen to Each Other (Sarah D. Sparks); (6) Education Reform Hasn't Failed... Yet. 3 Overlooked Instructional Strategies (Mike Schmoker); and (7) Student Engagement Can Be Elusive. Here's How to Help (Larry Ferlazzo). [This Spotlight is sponsored by Nearpod.] (ERIC).
AnmerkungenEditorial Projects in Education, Inc.. 6935 Arlington Road Suite 100, Bethesda, MD 20814. Tel: 800-346-1834; Tel: 301-280-3100; e-mail: library@educationweek.org; Web site: https://www.edweek.org/research-center/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: