Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPennington, Robert; Perner, Darlene E.
InstitutionCouncil for Exceptional Children, Division on Autism and Developmental Disabilities (DADD)
TitelA Guide to Teaching Students with Autism. 2nd Edition. DADD Prism Series. Volume 14
Quelle(2023), (142 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-0-86586-558-7
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Autism Spectrum Disorders; Students with Disabilities; Teaching Methods; Student Needs
AbstractThe Board of Directors of the Division on Autism and Developmental Disabilities (DADD) of the Council for Exceptional Children (CEC) is pleased to offer its 14th publication in the Prism series, which is the second edition of the earlier Prism 7 book, "A Guide to Teaching Students with Autism Spectrum Disorders." Each book in the series is intended to provide practical and timely information related to serving children and youth with developmental disabilities, including cognitive disabilities, intellectual disability, autism, and related disabilities. (As Provided).
AnmerkungenCouncil for Exceptional Children. 1110 North Glebe Road Suite 300, Arlington, VA 22201. Tel: 888-232-7733; Fax: 703-264-9494; Web site: http://www.cec.sped.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: