Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enVermillion Peirce, P.; Long, J.; Lennox, K.; Wenmoth, D.; Williamson, S.; Cornes, J.
InstitutionCommonwealth of Learning (COL) (Canada)
TitelMid-Term Evaluation of the Partnership for Open, Distance and Flexible Learning (ODLF) in the Pacific
Quelle(2023), (83 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPartnerships in Education; Open Education; Distance Education; Flexible Scheduling; Program Evaluation; Summative Evaluation; Formative Evaluation; Efficiency; Program Effectiveness; Sustainable Development; Sex Fairness; Cost Effectiveness; Program Implementation; Foreign Countries; New Zealand; Australia
AbstractThe mid-term evaluation of the Partnership for ODFL in the Pacific Project was commissioned by the Commonwealth of Learning to examine the initial two years of the five-year activity. The evaluation was undertaken by Standard of Proof, the MFAT MERL panel, providing specialist services in monitoring, evaluation, measurement and research and analytics. The evaluation provided a summative and formative assessment of the efficiency, effectiveness, coherence and alignment, relevance, sustainable development outcomes, gender equality, and resilient development outcomes. The evaluation involved an extensive review of secondary data and small group or individual interviews with key partners, including COL, PACFOLD, MFAT, COL focal points, and NGO and TVET partner institutions. [This report was prepared by Standard of Proof and was funded by the New Zealand Ministry of Foreign Affairs and Trade.] (As Provided).
AnmerkungenCommonwealth of Learning. 4710 Kingsway Suite 2500, Burnaby, BC V5H 4M2 Canada. Tel: 604-775-8200; Fax: 604-775-8210; e-mail: info@col.org; Web site: http://www.col.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: