Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRamos, Manica F.; Andrews, Kristine; Angeles-Figueroa, Joselyn; Rodriguez, Yosmary
InstitutionChild Trends
TitelSeven New Hampshire Communities Lead the Way toward Improved Equity in Family Services
Quelle(2023), (23 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterFamily Programs; Early Childhood Education; Partnerships in Education; Access to Education; Access to Health Care; Minority Groups; Community Involvement; Family Attitudes; Family Needs; Refugees; Social Discrimination; Barriers; COVID-19; Pandemics; Coordination; New Hampshire
AbstractIn 2021 and 2022, the Endowment for Health, community members across New Hampshire, and Child Trends worked together to form the Early Childhood Equity Movement (ECEM). The ECEM is a collaboration that aims to address and improve access to services such as early care and education, health care, and other family services (e.g., housing or SNAP/EBT) for racially and culturally diverse families in New Hampshire across three phases. The report will detail the process and findings from Phase 1, which aimed to highlight what is working, what is not working, and what families identify as needs in accessing services. It also briefly outlines steps we are currently taking in Phase 2 to collectively create dissemination materials and considers future recommendations for Phase 3--making changes based on the lessons learned through this movement. (As Provided).
AnmerkungenChild Trends. 7315 Wisconsin Avenue Suite 1200W, Bethesda, MD 20814. Tel: 240-223-9200; Fax: 240-200-1238; Web site: http://www.childtrends.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: