Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLamb, Lindsay M.
InstitutionAustin Independent School District (AISD)
Titel2016-2017 Student Climate Survey: Technical Report. Publication No. 16.32c
Quelle(2017), (45 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; School Districts; Educational Environment; Student Attitudes; Learner Engagement; Student Behavior; Self Esteem; Adults; Interpersonal Relationship; Teacher Expectations of Students; Student School Relationship; Cultural Influences; Language Usage; Social Emotional Learning; Elementary School Students; Middle School Students; High School Students; Homework; Psychological Patterns; Relevance (Education); Positive Reinforcement; Academic Aspiration; College Attendance; Psychometrics; Surveys; Student Characteristics; Gender Differences; Racial Differences; Ethnicity; English Language Learners; Texas (Austin)
AbstractThe student climate survey provides the opportunity to monitor students' opinions regarding topics such as behavioral environment, adult fairness and respect, student academic self-confidence, teacher expectations, student engagement, and social emotional learning (SEL) skills. This is a technical report on results from the 2016-2017 student climate survey in AISD. [For "Students Continue to Report a Positive School Climate Student Climate Survey Results: Spring 2014 through Spring 2017. Publication 16.32," see ED629210. For "Student Climate Survey Results: Spring 2017, Comparisons of Student Groups. Publication No. 16.32b," see ED629211.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: