Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCourchaine, Tara; Jones, Lindsay E.; McCart, Amy; Skelton, Seena M.; Ward, Caryn S.; Woods, Kari
InstitutionIndiana University-Purdue University Indianapolis (IUPUI), Great Lakes Equity Center; Center for Applied Special Technology (CAST); National Implementation Research Network (NIRN); SWIFT Education Center
TitelIncreasing Equity in Education through Stage-Based Implementation of Universal Design for Learning in a Multi-Tiered System of Support: How Can Educators Make Sense of All the System Design Frameworks They Encounter in the Field?
Quelle(2023), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Improvement; Equal Education; Access to Education; Multi Tiered Systems of Support; Educational Change; Design; Program Implementation; Systems Approach; Outcomes of Education; Instructional Design; Decision Making; Inquiry
AbstractThis brief explains how four important system design initiatives frequently promoted by state and local education agencies for school improvement can be implemented through an intentional systematic approach for a powerful, positive impact on student outcomes. As technical assistance providers with expertise in four specific frameworks for educational system design, and with great appreciation for one another, the contributors suggest how a coordinated Stage-based Implementation process with embedded, systems level critical Equity Inquiries at every stage can enable schools to establish Universal Design for Learning (UDL) principles and guidelines within a Multi-Tiered System of Support (MTSS) for a designed experience in instructional decision making. (ERIC).
AnmerkungenGreat Lakes Equity Center. 902 West New York Street. Indianapolis, IN 46202. Tel: 317-278-3493; Web site: https://greatlakesequity.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: