Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCormier, Christopher J.; McGrew, John; Ruble, Lisa; Fischer, Melanie
TitelSocially Distanced Teaching: The Mental Health Impact of the COVID-19 Pandemic on Special Education Teachers
Quelle50 (2022), S.1768-1772 (5 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Cormier, Christopher J.)
ORCID (McGrew, John)
ORCID (Ruble, Lisa)
ORCID (Fischer, Melanie)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterSpecial Education Teachers; COVID-19; Pandemics; Mental Health; Anxiety Disorders; Depression (Psychology); Emotional Response; Fatigue (Biology); Burnout; Race; Ethnicity; Sex; Measures (Individuals); Racial Differences; Maslach Burnout Inventory
AbstractLittle is known about the impact of the COVID-19 pandemic on special education teachers. Of 468 surveyed across the United States, 38.4% met clinical criteria for generalized anxiety disorder, a rate 12.4 times greater than the U.S. population, and 37.6% for major depressive disorder, a rate 5.6 times greater than the population. Race/ethnicity, gender, or school funding was not related to mental health. The impact of the pandemic was moderate to extreme on stress (91%), depression (58%), anxiety (76%), and emotional exhaustion (83%). (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: