Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionOnline Learning Consortium (OLC); National eLearning Center (NeLC) (Saudi Arabia)
TitelThe Future of Digital Learning in the Kingdom of Saudi Arabia: A Landscape Analysis and Exploration of the Trends Shaping the Future of Learning
Quelle(2022), (48 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterForeign Countries; Educational Technology; Online Courses; Electronic Learning; Internet; Personal Autonomy; Information Security; Technology Integration; Professional Development; Design; COVID-19; Pandemics; Teaching Methods; Evaluation Methods; Global Approach; Educational Innovation; School Closing; Access to Education; Lifelong Learning; Student Needs; Gamification; Educational Games; Computer Simulation; Artificial Intelligence; Student Centered Learning; Inquiry; Certification; Academic Degrees; Saudi Arabia
AbstractThe purpose of this report is to explore global trends, emerging research, innovative models, and expert insights regarding the future of learning by detailing the present context of a rapidly changing and hyper-connected world. Our innovation framework for describing the future of digital learning, which emerged during the research process, covers three dimensions: (1) design, (2) teaching and learning, and (3) assessment. Building on the established partnership between the National eLearning Center (NeLC) and the Online Learning Consortium (OLC), the findings presented in the following report expand on previously published recommendations for the future of learning in general, by highlighting unique themes and emerging trends that span technology-enhanced and online learning contexts alike. (As Provided).
AnmerkungenOnline Learning Consortium, Inc. PO Box 1238, Newburyport, MA 01950. Tel: 617-716-1414; e-mail: publications@onlinelearning-c.org; Web site: http://onlinelearningconsortium.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: