Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBrassington, Laura
InstitutionHigher Education Policy Institute (HEPI) (United Kingdom)
TitelThe Future of Digital Learning Resources: Students' Expectations versus Reality. HEPI Policy Note 41
Quelle(2022), (10 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Student Attitudes; Electronic Learning; Technology Uses in Education; Educational Technology; Higher Education; Educational Resources; Educational Trends; Student Adjustment; College Students; Foreign Countries; Student Experience; Instructional Materials; Access to Education; United Kingdom
AbstractSince 2020, learning in higher education has been transformed by digitisation. Digital learning is not a new phenomenon, but its adoption by higher education institutions was accelerated during the COVID-19 pandemic. The shift towards digitisation and online learning offers significant advantages. Making content available online and throughout the day can make learning more accessible for students with caring responsibilities, for example. Given these questions over the future of digitally enhanced learning, HEPI partnered with Kortext, a digital content and student experience expert which provides access to core texts in higher education, to ask students about the digital resources currently available on their course and their expectations of how things might look in the future. The polling was undertaken by UCAS. [Kortext partnered with HEPI to produce this report.] (As Provided).
AnmerkungenHigher Education Policy Institute. 99 Banbury Road, Oxford, OX26JX, UK. Tel: +44-1865-284450; Fax: +44-1865-284449; e-mail: info@hepi.ac.uk; Web site: http://www.hepi.ac.uk
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: