Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJackson-Hammond, Cynthia
InstitutionCouncil for Higher Education Accreditation (CHEA) International Quality Group (CIQG)
TitelCOVID and Change-Adjustments Can Higher Education Handle Deep Change? Inside Accreditation
Quelle(2021), (2 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Higher Education; Educational Change; Accreditation (Institutions)
AbstractThe COVID-19 pandemic has dominated news, lives, daily conditions of families, economic social infrastructures, political upheavals, and international relations and has disjointed all norms associated with higher education. Universities of all sizes, demographics, and varying cultural identities or Carnegie classification scramble every day to stay ahead of the fray of an invasive contagion. The pandemic threatens enrollment, brings questions about quality teaching and learning, and has resulted in mental health decline of faculty and students, fluctuating directives from boards, and the ever-present awareness that these conditions will perhaps persist for a year or more. All of these "unpredictables" are frightening for institutions that operate from the lens of consistency and stabilized structures. One such constant in higher education is the assurance of quality in operations and academic programming. There is still a public demand for higher education to provide quality learning and experiences to students who will be the problem solvers and decision makers for the post-COVID era. (ERIC).
AnmerkungenCouncil for Higher Education Accreditation. One Dupont Circle Suite 510, Washington, DC 20016. Tel: 202-955-6126; Fax: 202-955-6129; e-mail: chea@chea.org; Web site: http://www.chea.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: