Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFinley, Ashley; McConnell, Kate Drezek
InstitutionAmerican Association of Colleges and Universities (AAC&U); Hanover Research (HR)
TitelOn the Same Page? Administrator and Faculty Views on What Shapes College Learning and Student Success
Quelle(2022), (43 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Higher Education; Administrator Attitudes; Teacher Attitudes; Undergraduate Study; Academic Achievement; Outcomes of Education; Equal Education; Goal Orientation; Achievement Gap; Success; Labor Needs; Curriculum Design; Educational Assessment
AbstractBased on a national survey of higher education professionals across campus roles and institutional types, this report examines how undergraduate learning and student success are shaped by an institution's common learning outcomes and commitment to equity, as well as by specific educational experiences and assessment practices. The findings indicate divergences in views among stakeholder groups and striking levels of uncertainty among faculty members, in particular, with regard to a range of campus practices and areas of emphasis. The report also demonstrates a consensus across all stakeholder groups on the importance of certain mindsets, aptitudes, and dispositions as essential outcomes of college, in addition to a dearth of goal-setting to close equity gaps. (As Provided).
AnmerkungenAmerican Association of Colleges and Universities. 1818 R Street NW, Washington, DC 20009. Tel: 800-297-3775; Tel: 202-387-3760; Fax: 202-265-9532; e-mail: pub_desk@aacu.org; Web site: https://www.aacu.org/publications
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: