Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCzura, Anna; Sendur, Agnieszka M.
TitelPeer Assessment of Process Writing in a Virtual Exchange Project
Quelle(2022), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Czura, Anna)
ORCID (Sendur, Agnieszka M.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPeer Evaluation; Writing Evaluation; English for Special Purposes; Tourism; Second Language Instruction; Second Language Learning; Student Evaluation; Formative Evaluation; Computer Simulation; Feedback (Response); Native Speakers; Writing Instruction; Undergraduate Students; Evaluation Criteria; International Cooperation; Educational Cooperation; Advertising; Printed Materials; Foreign Countries; Partnerships in Education; Computer Mediated Communication; Poland; Italy; North Dakota
AbstractOne of the possible ways of assessing students' collaborative work in Virtual Exchange (VE) is by the use of Peer Assessment (PA) -- a formative assessment technique in which students review each other's work to provide descriptive feedback on the basis of a set of criteria. This article describes a VE procedure, in which students from three different institutions collaborate on the preparation of a tourist brochure. The project participants include two European English for tourism classes and a group of native-speaker participants of an English composition class at a US university. The proposed VE scheme is supplemented with a possible PA procedure and evaluation criteria that has been developed on the basis of previous VE experiences, the students' post-project feedback, and the subject literature. [For the complete volume, "Assessing Virtual Exchange in Foreign Language Courses at Tertiary Level," see ED624433.] (As Provided).
AnmerkungenResearch-publishing.net. La Grange des Noyes, 25110 Voillans, France. e-mail: info@research-publishing.net; Web site: http://research-publishing.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: