Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHill, Laura E.; Prunty, Emmanuel
InstitutionPublic Policy Institute of California (PPIC)
TitelSetting the Stage for Universal Preschool: Is Transitional Kindergarten Serving Students Equitably? Technical Appendices
Quelle(2022), (11 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Program Implementation; State Programs; Access to Education; Equal Education; Educational Opportunities; Preschool Education; Kindergarten; Transitional Programs; Statewide Planning; Student Characteristics; Enrollment; School Districts; Tables (Data); Race; Ethnicity; Bilingualism; English Language Learners; California
AbstractCalifornia is on the cusp of implementing universal preschool--a step that could help level the playing eld for young children. Over the next few years, all four-year-olds will become eligible for Transitional Kindergarten (TK), which has been part of the state's early learning programs since 2012. In the report, "Setting the Stage for Universal Preschool: Is Transitional Kindergarten Serving Students Equitably?," the authors examine the demographic characteristics of current students and the characteristics of the districts and schools offering TK in order to understand whether TK is currently being provided in an equitable manner. The technical appendices describe the data sources used in the report and provide supplemental figures and tables. [For the report, see ED623791. For the policy brief, see ED623793.] (ERIC).
AnmerkungenPublic Policy Institute of California. 500 Washington Street Suite 800, San Francisco, CA 94111. Tel: 415-291-4400; Fax: 415-291-4401; Web site: http://www.ppic.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: