Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenDewey, Nathaniel A. (Mitarb.) ; Cronister, Curt (Mitarb.) ; Jeon, Lieny (Mitarb.) ; Stein, Marc L. (Mitarb.)
InstitutionBaltimore Education Research Consortium (BERC)
TitelDigest of City Schools Kindergarten Statistics, 2022 Edition
Quelle(2022), (13 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Kindergarten; Urban Schools; Public Schools; School Readiness; Grade 3; Elementary School Students; Reading Fluency; Emergent Literacy; Reading Tests; Grade Repetition; Correlation; Language Arts; Academic Achievement; Mathematics Achievement; Attendance; Student Characteristics; Gender Differences; Racial Differences; Ethnicity; English Language Learners; Students with Disabilities; Preschool Education; Early Intervention; Success; Maryland (Baltimore); Dynamic Indicators of Basic Early Literacy Skills (DIBELS)
AbstractThis digest provides descriptive, aggregated statistics related to the experiences of six cohorts of kindergartners who were enrolled in Baltimore City Public Schools (City Schools) from the 2014-15 school year through the 2019-20 school year which is the most recent available. Multiple indicators of kindergarten readiness and outcomes, including Kindergarten Readiness Assessment (KRA), attendance, kindergarten grade repetition, and the Dynamic Indicators of Basic Early Literacy Skills (DIBELS) assessment were used. Researchers analyzed the data trends over time to understand children's kindergarten experiences in City Schools over the last six years. In addition, they examined to what extent children's kindergarten experiences are related to their 3rd grade outcomes, measured by the Partnership for Assessment of Readiness for College and Careers (PARCC) English Language Arts (ELA) and mathematics assessments. (ERIC).
AnmerkungenBaltimore Education Research Consortium. 2701 North Charles Street Suite 300, Baltimore, MD 21218. Tel: 410-516-4044; Web site: http://www.baltimore-berc.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: