Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCrehan, Lucy; Tournier, Barbara; Chimier, Chloé
InstitutionUnited Nations Educational, Scientific, and Cultural Organization (UNESCO) (France), International Institute for Educational Planning (IIEP)
TitelTeacher Career Pathways in New York City. Case Study
Quelle(2019), (59 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Leadership; Leadership Role; Teachers; Salary Wage Differentials; Promotion (Occupational); Career Development; Faculty Development; Career Pathways; Teacher Motivation; Teacher Persistence; Program Implementation; Barriers; Teacher Evaluation; Program Effectiveness; New York (New York)
AbstractThis case study looks at the Teacher Career Pathways programme, introduced in 2013 by the New York City Department of Education, with the cooperation of the United Federation of Teachers. Conceived as an alternative to merit pay schemes promoted by the Federal Government, the programme allows teachers to apply for teacher leadership roles, while continuing in their regular teaching roles and salary structure, taking on additional responsibility in exchange for higher pay. The study, conducted within the framework of an international research project on teacher careers implemented by the UNESCO International Institute for Educational Planning (IIEP), highlights the overwhelmingly positive reactions to the Teacher Career Pathways programme and draws many lessons, in terms of both structure and implementation, as they may concern similar programmes. (As Provided).
AnmerkungenUNESCO International Institute for Educational Planning. 7-9, rue Eugène Delacroix, 75116 Paris, France. Tel: +33-0-1-45-03-77-00; Fax: +33-00-1-40-72-83-66; e-mail: info@iiep.unesco.org; Web site: http://www.iiep.unesco.org/en
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: