Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMalkus, Nat; Schirra, Tracey
InstitutionAmerican Enterprise Institute (AEI), Conservative Education Reform Network (CERN)
TitelHow States Can Incentivize Districts to Do Away with Master's Degree Pay Premiums
Quelle(2022), (12 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Salaries; Compensation (Remuneration); Masters Degrees; Income; School Districts; State Legislation; Incentives; Federal Aid; COVID-19; Pandemics; Resource Allocation; School District Spending
AbstractDespite compelling evidence that master's degrees don't systematically make teachers more effective for their students, most US school districts provide a pay premium for them. They should stop, the sooner the better, and states should take the lead in pushing them to do so. Education dollars--whether COVID-19 relief funds or predictable annual revenues--should be spent to improve outcomes for students. In this report, the authors do not attempt to argue that spending on pay premiums for master's degrees is largely wasteful, as study after study has made that case. Instead, they argue that despite the preponderance of evidence against them, the vast majority of districts maintain these pay premiums because the incentives to stop are too weak and those to continue are too strong. State legislatures are best suited to alter the incentives districts face, so the authors offer a range of possible mechanisms states could use to help districts make lasting positive changes in teacher compensation. (ERIC).
AnmerkungenAmerican Enterprise Institute. 1150 Seventeenth Street NW, Washington, DC 20036. Tel: 202-862-5800; Fax: 202-862-7177; Web site: http://www.aei.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: