Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHolcomb-McCoy, Cheryl (Hrsg.)
InstitutionAmerican Counseling Association
TitelAntiracist Counseling in Schools and Communities
Quelle(2021), (272 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-1-55620-409-8
SchlagwörterCounseling; Racial Discrimination; Racial Bias; Social Justice; Power Structure; Cultural Pluralism; Activism; Professional Development; Counseling Techniques; Elementary Secondary Education
AbstractThis book builds on social justice and multicultural counseling research and operationalizes what counselors need to know and do to combat systemic racism. Readers will learn how to define an antiracist approach to their work and behavior; proactively address racial incidents in schools; create college and career readiness systems for students of color; and apply antiracist perspectives to K-12 counseling practice, counselor professional development, school-family-community partnerships, counselor training programs, and counseling supervision. Practical appendixes include a professional development tool for critical self-reflection and an antiracist syllabus review protocol. [This content is provided in the format of an e-book.] (As Provided).
AnmerkungenAmerican Counseling Association. 5999 Stevenson Avenue, Alexandria, VA 22304. Tel: 703-823-0252; Tel: 800-347-6647; Fax: 800-473-2329; Web site: http://www.counseling.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: