Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFratto, Kim; Throndsen, Jennifer; Suddreth, Diana; Nielsen, Darin
InstitutionUtah State Board of Education (USBE)
TitelInterventions for Reading Difficulties Pilot Program Report. Evaluation: Year 2. Report to the Education Interim Committee
Quelle(2018), (49 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Intervention; Reading Difficulties; Reading Programs; State Programs; Program Implementation; Pilot Projects; Program Development; Program Evaluation; Elementary School Students; Emergent Literacy; Reading Tests; Reading Fluency; Program Effectiveness; Scores; Faculty Development; Best Practices; School Demography; School Districts; Reading Achievement; Utah; Dynamic Indicators of Basic Early Literacy Skills (DIBELS)
AbstractThe purpose of this report is to provide formative and summative feedback to the Utah State Board of Education (USBE) regarding evidence of implementation and impact for the Interventions for Reading Difficulties Pilot Program. The report, while addressing the effects of the Interventions for Reading Difficulties Pilot Program, is also designed to provide formative feedback to assist in ongoing program development. This report includes information on the 2016-2017 and 2017-2018 school years, which is referred to as Year 1 and Year 2, respectively. The report includes a description of the evaluation design, evaluation findings, conclusions, and recommendations. [This report was developed on behalf of the Utah State Board of Education by Illuminate Evaluation Services.] (ERIC).
AnmerkungenUtah State Board of Education. 250 East 500 South, Salt Lake City, UT 84111. Tel: 801-538-7500; Web site: https://www.schools.utah.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: