Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Centre for Vocational Education Research (NCVER) (Australia)
TitelResearch Messages 2013
Quelle(2014), (48 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN1838-8515
SchlagwörterVocational Education; Job Skills; Productivity; Educational Research; Barriers; Students with Disabilities; Cultural Influences; Indigenous Populations; Job Training; Intellectual Disciplines; Access to Education; Career Pathways; Awards; Foreign Countries; Higher Education; Industry; Literacy; Numeracy; Associate Degrees; Bachelors Degrees; Labor Turnover; Older Adults; Single Sex Schools; Immigrants; Females; Inclusion; Postsecondary Education; Employment; Careers; Educational Quality; Low Income Students; College Readiness; Financial Support; Evaluation; Adult Literacy; Economically Disadvantaged; Australia
Abstract"Research Messages 2013" provides a summary of the research published in 2013 by the National Centre for Vocational Education Research (NCVER) in the following broad categories: (1) skills and productivity: from VET qualifications to higher-level qualifications and issues affecting the workforce; (2) social inclusion and participation in education and training: equity groups and measuring socioeconomic disadvantage; (3) young people: school, science and income support; (4) the VET sector: institutions, practices and the workforce; and (5) structures in the tertiary education and training system. [Funding for this paper was provided by the Australian Government Department of Industry.] (ERIC).
AnmerkungenNational Centre for Vocational Education Research Ltd. P.O. Box 8288, Stational Arcade, Adelaide, SA 5000, Australia. Tel: +61-8-230-8400; Fax: +61-8-212-3436; e-mail: ncver@ncver.edu.au; Web site: http://www.ncver.edu.au
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: