Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enNadel-Hawthorne, Sarah; Schmidt, Anthony; Bichsel, Jacqueline
TitelThe Development, Fundraising, and Alumni Relations Workforce in Higher Education
Quelle(2022), (20 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Alumni; Fund Raising; Higher Education; Labor Force Development; Donors; Employees; Role; Institutional Mission; Financial Support; Universities; Educational Opportunities; Institutional Characteristics; Age Differences; Salary Wage Differentials; Mobility; Work Attitudes; Gender Differences; Minority Groups; College Faculty; College Students
AbstractHigher education institutions rely on support from donors to improve and sustain the institution. Employees within development, fundraising, and alumni relations (fundraising employees) play a pivotal role in securing vital funding through connections and support from alumni. In addition, they help fulfill the university's philanthropic mission by creating educational opportunities, building relationships, and providing academic opportunities for students. In this report, we define the roles of fundraising employees, examine the typical makeup of fundraising employees based on institutional classification, and present information on salaries of fundraising employees. We then explore retention aspects, examining median number of years in position and age of fundraising employees. Next, we examine the diversity and pay equity of women and minorities in fundraising employee positions. Lastly, we discuss conclusions that will guide higher ed in addressing fundraising employee retention issues. (As Provided).
AnmerkungenCollege and University Professional Association for Human Resources. 1811 Commons Point Drive, Knoxville, TN 37932. Tel: 877-287-2474; Fax: 865-637-7674; e-mail: research@cupahr.org; Web site: http://www.cupahr.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: