Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCottingham, Benjamin W.; Gallagher, H. Alix
InstitutionStanford University, Policy Analysis for California Education (PACE)
TitelEducational Leadership and COVID-19: Lessons from Kern County
Quelle(2021), (12 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Educational Administration; School Districts; Boards of Education; Superintendents; Administrator Role; Leadership Responsibility; Information Dissemination; Educational Policy; Guidelines; Resource Allocation; Online Courses; School Closing; Educational Technology; California
AbstractCounties, districts, and schools have had to respond to ever-shifting issues related to COVID-19. This brief describes the complex challenges that district superintendents faced, which often required expertise in areas beyond traditional expectations for the role, particularly in public health. The brief gives examples of crisis management structures from one county office of education (COE)--Kern County Superintendent of Schools (KCSOS)--that helped to mitigate these challenges for local education agencies (LEAs) in its county. The strategies detailed in this brief provide a replicable model for how the state and COEs can better support districts and schools during times of crisis and improve preparedness of the education system as a whole. (As Provided).
AnmerkungenPolicy Analysis for California Education, PACE. 520 Galvez Mall, CERAS Room 401, Stanford, CA 94305-3001. Tel: 650-724-2832; Fax: 510-642-9148; e-mail: info@edpolicyinca.org; Web site: http://www.edpolicyinca.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: