Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionRegional Educational Laboratory Southwest (ED/IES); National Center for Education Evaluation and Regional Assistance (NCEE) (ED/IES); American Institutes for Research (AIR)
TitelEnglish Language Development among American Indian English Learner Students in New Mexico. REL 2022-135. Study Snapshot
Quelle(2022), (1 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLanguage Proficiency; American Indian Students; English Language Learners; English (Second Language); Second Language Learning; Public Schools; Second Language Instruction; Kindergarten; School Districts; Bilingual Education Programs; American Indian Education; Classification; Longitudinal Studies; Language Tests; Mathematics Tests; Language Arts; State Standards; Achievement Tests; Identification; Elementary School Students; Multicultural Education; Student Characteristics; Institutional Characteristics; Instructional Program Divisions; Educational Legislation; Elementary Secondary Education; Federal Legislation; Statewide Planning; Achievement Gains; New Mexico
AbstractThis Study Snapshot highlights findings from a study that was conducted to better understand progress toward English proficiency among American Indian English learner students. The study examined two statewide cohorts of American Indian students identified as English learner students at initial kindergarten entry in 2013/14 or 2014/15 in New Mexico public schools. District and school leaders and teachers can use the findings from this study to determine how best to support English language development among American Indian English learner students. [For the full report, see ED618962. For the Appendixes, see ED618964.] (ERIC).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Southwest. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: http://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/southwest/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: