Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRobie, Shalika; Francis, Raymond W.
TitelEngagement Considerations in Mentoring in Higher Education
Quelle(2022), (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Francis, Raymond W.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMentors; Higher Education; Learner Engagement; Student Experience; Teaching Methods; Student Evaluation of Teacher Performance; Educational Practices; Educational Change; Student Centered Learning; Educational Environment; College Students
AbstractTraditional aspects of student engagement have focused on how students feel or think about their instructor, the content being taught, the design of the course, and occasionally the institution, barely extrapolating what truly is meaningful for the student. As documented in various systematic measuring of the student experience, historically, the focus has been on pedagogical approaches, educational practices, and student evaluations of teaching practice (Bowden et al., 2021; Grebennikov & Shah 2013). The traditional practices of higher education institutions must change to keep pace with the expectations of 21st-century learners and the manner they engage in learning. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: