Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMorrison, Katrina K.; Muhammad, Abdul-Malik; Magena, Ngozi
InstitutionUniversity of Delaware (UD), Partnership for Public Education (PPE)
TitelBuilding Successful Relationships in Research-Practice Partnerships (RPPs) -- A Case Study. Community Engagement Initiative. Practice Brief
Quelle(2021), (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterResearch and Development; Theory Practice Relationship; Elementary Secondary Education; Higher Education; College School Cooperation; Partnerships in Education; Middle Schools; Elementary Schools; Justice; Teachers; Researchers; Interpersonal Relationship; Cooperative Planning; Power Structure; Diversity
AbstractFor over a decade, scholars have reported on the importance of research-practice partnerships (RPPs), particularly for bridging the gap between academia and K-12 institutions. This brief, co-written by Katrina K. Morrison, Ed.D., Abdul-Malik Muhammad, Ed.D., and Ngozi Magena, M.S., aims to support developing understandings of successful relationship-building practices in RPPs. The contents of this brief reflect the work of PPE's fellow, Katrina K. Morrison, Ed.D., and her case study of an RPP involving an Institution of Higher Education (IHE) and a consulting company that provides training and professional learning around restorative practices (RP) in P12 schools. (As Provided).
AnmerkungenPartnership for Public Education.111 Academy Street Graham Hall 182, Newark, DE 19716. Tel: 302-831-0184; e-mail: ppe-info@udel.edu; Web site: https://www.cei.udel.edu/ppe
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: