Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKuhfeld, Megan; Ruzek, Erik; Lewis, Karyn; Soland, James; Johnson, Angela; Tarasawa, Beth; Dworkin, Lindsay
InstitutionNWEA
TitelUnderstanding the Initial Educational Impacts of COVID-19 on Communities of Color. NWEA Research
Quelle(2021), (24 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Minority Group Students; Grade 3; Grade 4; Grade 5; Grade 6; Grade 7; Grade 8; Mathematics Achievement; Reading Achievement; African American Students; American Indian Students; Alaska Natives; Hispanic American Students; Asian American Students; Poverty; At Risk Students; Achievement Gains; Barriers; School Closing; Racial Differences; Ethnicity; Socioeconomic Status; Mental Health; Age Differences; Distance Education; Access to Computers; Family Involvement; Professional Development; Time Factors (Learning); Resource Allocation; Student Needs; Measures of Academic Progress
AbstractThis report examines the academic impact of the COVID-19 pandemic on Black, Indigenous, and people of color (BIPOC) students, with the goal of documenting achievement trends to provide leaders and policymakers with evidence to guide action to address educational inequities for BIPOC students. Using math and reading test data from 2.1 million BIPOC students in grades 3 to 8, we found that students' math achievement was significantly impacted in fall 2020, while reading achievement was mostly parallel to prior years, and that the rate of learning during the pandemic was lower from fall 2019 to fall 2020 than during the pre-pandemic period. (As Provided).
AnmerkungenNWEA. 121 NW Everett Street, Portland, OR 97209. Tel: 503-624-1951; Fax: 503-639-7873; Web site: http://nwea.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: