Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJarmolowski, Hannah; Roza, Marguerite
InstitutionGeorgetown University, Edunomics Lab
TitelProceed with Caution: With Enrollment Drops, States Are Looking to Hold District Budgets Harmless
Quelle(2021), (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEnrollment Rate; Enrollment Trends; State Policy; Educational Policy; Budgets; COVID-19; Pandemics; Retrenchment; Arizona; California; Florida; Michigan; North Carolina; Texas; Alabama; Colorado; Mississippi; Minnesota; New Hampshire; Virginia; New Mexico; Illinois; Iowa; Massachusetts; Nebraska; New York; North Dakota; Ohio; Pennsylvania; Alaska; Arkansas; Maine; Maryland; Missouri; Montana; Oklahoma; Oregon; South Dakota; Utah; Wisconsin; Wyoming; Idaho; Nevada; New Jersey
AbstractBecause states typically fund districts based on student counts, districts reporting shrinking enrollment worry about shrinking dollars as well. The seemingly obvious quick fix is for states to hold districts financially harmless for some or all of their enrollment loss. But states have many factors to weigh when deciding whether or how to go down the "hold harmless" path, and state-by-state context matters. This brief explores some of those considerations. It also includes a list of states that have added or are considering new hold harmless provisions in response to pandemic-driven enrollment losses, as well as states that already had existing policies. (As Provided).
AnmerkungenEdunomics Lab at Georgetown University. 37th and O Streets NW, Washington, DC 20057. e-mail: edunomics@georgetown.edu; Web site: http://edunomicslab.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: