Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enShibre, Emnet; Woodworth, Katrina
InstitutionUniversity of Washington, Bothell. Center on Reinventing Public Education (CRPE)
TitelThink Forward New England: Profiles of Innovation. Great Oaks Charter School Bridgeport
Quelle(2021), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Innovation; Charter Schools; Tutorial Programs; Tutoring; Service Learning; High School Students; Teaching Methods; Individualized Instruction; COVID-19; Pandemics; Connecticut
AbstractAs schools across the country continue to search for innovative practices to address pandemic-related learning loss and combat social isolation, experts are pointing to high dosage tutoring as a strategy worthy of consideration. Great Oaks Charter School Bridgeport in Connecticut offers an example of a high dosage tutoring model that has been refined and adapted to meet local needs. School and district leaders as well as policymakers interested in expanding access to high dosage tutoring should consider the following questions based on the GO-BPT model: (1) How could a service-year program expand staff capacity in high schools and scale the availability of high-dosage tutoring? (2) How might high-dosage tutoring and individualized, small-group instruction benefit all students? (3) How can tutors work with school faculty to maximize impact? and (4) What support and training are tutors likely to need? (As Provided).
AnmerkungenCenter on Reinventing Public Education. Mary Lou Fulton Teachers College, Arizona State University. H.B. Farmer Education Building, 1050 S Forest Mall, Tempe, AZ 85281. e-mail: crpe@uw.edu; Web site: https://crpe.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: