Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSyverson, Eric; Duncombe, Chris
InstitutionEducation Commission of the States (ECS)
TitelStudent Counts in K-12 Funding Models. Policy Brief
Quelle(2022), (12 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchool Funds; Enrollment; Attendance; COVID-19; Pandemics; Educational Finance; State Aid; Elementary School Students; Secondary School Students; Preschool Children; Virtual Classrooms; Distance Education; Lunch Programs; Equal Education; Barriers; Funding Formulas; Elementary Secondary Education; Educational Policy; Low Income Students; Arizona; Indiana; North Dakota; Texas; Alabama; Montana; Utah; West Virginia; Maryland; Oregon; Washington
AbstractStates and districts allocate hundreds of billions of dollars annually to fund K-12 schools, and this allocation is largely driven by one calculation: how states count student enrollment. They do this in one of five ways: (1) A single count on a single day; (2) Two counts twice per year; (3) Multiple counts over a period of time; (4) An attendance average; and (5) A membership (or enrollment) average. Each method has advantages and challenges, which are outlined in this Policy Brief. The brief also explores important considerations for policies addressing student counts in the current context: with many students online, rather than in brick-and-mortar schools; while temporary hold harmless policies allow districts to use their prior-year numbers; and amid transitions to new measures of poverty within schools. (As Provided).
AnmerkungenEducation Commission of the States. ECS Distribution Center, 700 Broadway Suite 1200, Denver, CO 80203-3460. Tel: 303-299-3692; Fax: 303-296-8332; e-mail: ecs@ecs.org; Web site: http://www.ecs.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: