Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPinder, Patrice Juliet
TitelSTEAM Teachers' Perceptions of Game Based Learning in the Bahamas: "First" National Game Based Learning Study Conducted in the Bahamas. Updated
Quelle(2021), (16 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSTEM Education; Teacher Attitudes; Game Based Learning; Foreign Countries; Elementary School Teachers; Secondary School Teachers; Art Education; Bahamas
AbstractVery few studies on game-based learning (GBL) have been conducted within the Caribbean/West Indies, particularly studies of a mixed-methods nature examining in-service K-12 STEAM teachers' perspectives. This study addresses the aforementioned gap and explores the benefits of employing GBL as a teaching strategy in primary (elementary) and secondary schools within the Bahamas where no research has been conducted in the area of GBL. This study utilizes a mixed-methods approach and is made of a quantitative questionnaire for teachers and interviews with teachers. Thirty-nine teachers completed the quantitative questionnaire and 29 teachers participated in the interview session. Teachers were drawn from the Bahamas' first National Science, Technology, Engineering, the Arts, and Mathematics (STEAM) GBL Mini-Conference. Data findings from the teachers' completed questionnaire and interviews should begin to fill in the research gap as it relates to GBL in the Bahamas and the Caribbean. [For a previous version of this paper (2018), see ED605994.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: