Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionOrganisation for Economic Cooperation and Development (OECD) (France)
TitelImplications of the COVID-19 Pandemic for Vocational Education and Training
Quelle(2021), (25 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Vocational Education; School Closing; Secondary School Students; Distance Education; Electronic Learning; Experiential Learning; Foreign Countries; Educational Change; School Schedules; Remedial Programs; Student Evaluation; Graduation Rate; Vocational Education Teachers; Faculty Development; Mexico; Costa Rica; Colombia; Slovakia; Turkey; Poland; Italy; Latvia; Austria; Slovenia; Hungary; Israel; Sweden; Czech Republic; Chile; Lithuania; Switzerland; South Korea; Finland; Russia; Portugal; Estonia; Spain; Ireland; United Kingdom (England); Netherlands; Belgium; France; Norway; Luxembourg; New Zealand; Germany; Denmark; Japan
AbstractWidespread school closures affected over one billion students during the first year of the COVID-19 pandemic. The vocational education and training (VET) sector has faced particular challenges during the crisis, most notably the fact that the digital learning environments that most education institutions had to rely on during closures don't work as well for practice-oriented learning -- a core component of VET instruction -- as they do for academic learning. This report looks at comparative statistics and policy information collected by the OECD across a number of education systems to track the impact of the pandemic on the VET sector. (As Provided).
AnmerkungenOECD Publishing. 2, rue Andre Pascal, F-75775 Paris Cedex 16, France. Tel: +33-145-24-8200; Fax: +33-145-24-8500; Web site: http://www.oecd.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: