Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJung, Kwanghee; Barnett, W. Steven
InstitutionNational Institute for Early Education Research (NIEER)
TitelImpacts of the Pandemic on Young Children and Their Parents: Initial Findings from NIEER's May-June 2021 Preschool Learning Activities Survey. Research Report
Quelle(2021), (34 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; COVID-19; Pandemics; Parents; Preschool Children; Preschool Education; Family Environment; Learning Activities; Parent Role; Individual Characteristics; Reading Habits; Play; Racial Differences; Ethnicity; At Risk Students; Individualized Education Programs; Social Development; Emotional Development; Well Being; Summer Programs; Distance Education; Parent Attitudes; Barriers; Income; Educational Attainment; Parent Background; Employment Level; Marital Status; Geographic Regions; Language Usage; Age Differences
AbstractTo learn about the pandemic's impacts on young children's learning and development the National Institute for Early Education Research (NIEER) developed a parent survey regarding children's home learning activities and preschool participation during the pandemic. This report presents key lessons from the spring 2021 preschool learning activities survey. [For "Seven Impacts of the Pandemic on Young Children and Their Parents: Initial Findings from NIEER's December 2020 Preschool Learning Activities Survey. Research Report," see ED613105.] (ERIC).
AnmerkungenNational Institute for Early Education Research. Rutgers The State University of New Jersey, 73 Easton Avenue, New Brunswick, NJ 08901. Tel: 848-932-4350; Fax: 732-932-4360; e-mail: info@nieer.org; Web site: http://nieer.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: