Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSouthall, Ed
TitelYes, but Why? Teaching for Understanding in Mathematics. Second Edition
Quelle(2021), (400 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-1-5264-9251-7
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Mathematics Instruction; Teaching Guides; Fractions; Teaching Methods; Mathematics Tests
AbstractGetting the right answers in maths is only half the problem. Understanding why what you're doing works is the part that often stumps students and teachers alike. The essential guide for mathematics teachers and those training to teach, "Yes, but Why?" answers all your questions, and sheds light on the hidden connections between everything in mathematics at school. This second edition includes: (1) A new 'Test yourself' feature in every chapter; (2) More coverage of the four operations; (3) Enhanced discussion of fractions and proportionality; and (4) Downloadable figures for use in the classroom. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. Customer Care, 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: order@sagepub.com; Web site: https://uk.sagepub.com/en-gb/eur/home
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: