Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEducation Commission of the States
TitelAre Multiple Measures Allowed to Determine Placement? If So, Which Measures Are Used or Allowed? 50-State Comparison: Developmental Education Policies
Quelle(2021), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Developmental Studies Programs; Remedial Programs; Academic Support Services; Student Placement; State Policy; Placement Tests; Transcripts (Written Records); College Entrance Examinations; Scores; High School Equivalency Programs; State Standards; Grade Point Average; High School Students; Work Experience; Student Characteristics; ACT Assessment; SAT (College Admission Test); ACCUPLACER
AbstractMultiple measures provide additional evidence a student may present, beyond an assessment score, that can indicate college readiness. This resource provides data on multiple measures that may be allowed to determine placement using the following categories: (1) other standardized and normed exams, or locally developed exams; (2) high school academic performance (e.g., GPA, transcript, coursework); (3) college academic performance (e.g., PLA credit, GPA, transcript, coursework); (4) noncognitive factors (e.g., motivation, attitude, emotions); and (5) work experience. No policy identified" does not indicate that multiple measures are prohibited. [View the full "50-State Comparison: Developmental Education Policies" here: https://www.ecs.org/50-state-comparison-developmental-education-policies/.] (ERIC).
AnmerkungenEducation Commission of the States. ECS Distribution Center, 700 Broadway Suite 1200, Denver, CO 80203-3460. Tel: 303-299-3692; Fax: 303-296-8332; e-mail: ecs@ecs.org; Web site: http://www.ecs.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: