Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWicks, Anne
InstitutionGeorge W. Bush Presidential Center, George W. Bush Institute
TitelAssessments: Measuring Student Learning Can Lead to More Equitable Schools. What's Next: Policy Recommendations from the Bush Institute
Quelle(2021), (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterStudent Evaluation; Standardized Tests; Testing; State Programs; Equal Education; Alignment (Education); Assessment Literacy; Educational Assessment; Federal State Relationship; Innovation; Communication (Thought Transfer)
AbstractState standardized exams help parents, educators, and policymakers understand which students are on track -- and who is falling behind -- so that the adults can intervene to meet the needs of all students. This information is more crucial than ever given that COVID-19 upended traditional schooling. This report's recommendations for federal and state policymakers, as well as school district leaders, will maximize the power of tests to support all children through and beyond this school year. (ERIC).
AnmerkungenGeorge W. Bush Institute, Education Reform Initiative. 2943 SMU Boulevard, Dallas, TX 75205. Tel: 214-200-4300; e-mail: educationreform@bushcenter.org; Web site: http://www.bushcenter.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: